Ordító a különbség a szennyvíztelep előtti és utáni szakasz között, előbbivel az időjárás is elbánt, veszélyessé vált, de terv sincs az útépítés folytatására.
Többek szerint nem sok értelme volt a Tóth malom utcai útépítésnek, mivel az csak pár méteren történt meg, az útszakasz régi, híd előtti része ugyanolyan rossz, sőt még rosszabb, kátyúsabb mint volt.
Olvasóink közül többen panaszkodtak arra is, hogy a két útszakasz közötti szintkülönbség óriási, nem elég, ha lassan hajt az autós, arra is kell figyelni, mennyire alacsony az autója, eleje-hátulja nehogy leérjen az átmenetnél található döccenőnél.
Most ráadásul több hatalmas kátyú is megjelent a híd előtt, sőt, a híd után is, szinte az új szakasz kezdeténél. A keskeny nyomvonalon a kátyúba kényszerül az autó kereke, ami gumiabroncs, felni, de akár futómű-károsodást is okozhat, sötétben pedig egyenesen balesetveszélyes. Mindeközben az újonnan épített szakasz felől száguldozva érkezhet a rutintalan autós.
Az út teljes felújítására, vagy egységesítésére még csak terv sincs.