quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 07. 22. hétfő
  -  Magdolna
Vásárhely

Olvasói panasz: nonszensz, hogy rekkenő hőségben fél órát kell sorban állni a vásárhelyi strandon!

2024. június 21.

Végeláthatatlan sorok várnak belépésre a közel 40 fokban. A gyerekeiket úszásoktatásra kísérő szülők dühösek, s nem értik a rendszert. A városvezetés és a Hód-Fürdő menedzsmentje már tavaly változást ígért, de megint itt a kánikula, s a jelek szerint minden a régi a vásárhelyi strandfürdőben.

Kitört a kánikula, és újra sorok kígyóznak a vásárhelyi strand bejáratánál. Csütörtökön hatalmasat ment az egyik vásárhelyi édesanya videója egy helyi közösségi csoportban. A fiatal anyuka – jogosan – amiatt dühöngött, hogy délután 4 és 5 óra között fél órát kell várni a bejutásra, így a gyerekeiket kísérő szülők – akiknek egyébként 500 forintot kell leperkálniuk a sima kísérőjegyért – nem tudnak bejutni csemetéikkel az oktatásra, le is maradnak arról. A bosszankodó várakozókat közben kint még a tűző naptól sem védte semmi, ott pörkölődtek és morgolódtak a bejárat előtt. Az érintett hölgy nem érti, hogy a főszezonban, a csúcsidőszakban miért nem tudnak több pénztárt nyitva tartani. A VIDEÓ IDE KATTINTVA tekinthető meg!

A legtöbb hozzászóló egyébként abszolút egyetértett az anyukával:

  • „Nonszensz…”
  • „Hivatalos úton kell benyújtani panaszát vagy problémát, mert igy nem hiszem èr valamit.”
  • „Meg lehetne szervezni a munkát, nagy melegben lehetne két, esetleg három kassza! Lehet hogy kiárúlnák a munkabérüket is, plussz a szervezési költséget is! Lehet hogy nem kell hozzá számviteli főiskola, csak egy kis józan paraszti ész!”
  • „Én egy éve figyelem az oktatókat nem terhelhetőek tovább így is sok a gyerek és a felelősség, de pénztár működhetne 2 is, írtam emailt is. Remélem változik pozitív irányba valami.”
  • „Mindennapos…”
  • „Inkább az a gáz, hogy a vezetőnek ott még ez a probléma nem tűnt fel … álljon be dolgozni ilyen esetbe és pörgesse fel a dolgokat!”
  • „Soha nem értetttem miért halad ilyen lassan a belépés HmVn.”
  • „Sajnos én és a haverom is 1 órát áltunk mire be jutotunk.”
  • „Ez megy mióta.”
  • „Na ezért nem járunk erre a strandra.”

Az ezek szerint széles közönséget érintő probléma azért is sajnálatos, mert – mint mi is beszámoltunk róla – tavaly nyáron is több alkalommal elviselhetetlenül hosszú sorok alakultak ki a strandon a legforróbb napokon, illetve hétvégéken. Az önkormányzat vezetése (Márki-Zay Péter polgármester) és a Hód-Fürdő menedzsmentje (Katona Zsolt igazgató) akkor azt ígérték, megoldást keresnek a problémára (lásd: több pénztár nyitása), ám nagyon úgy tűnik, hiába törték a fejüket, egy év alatt sem sikerült megtalálni azt a bizonyos megoldást, helyette ismét ugyanabba a folyóba léptek, ami nyilván nem tesz jót a vásárhelyi strand presztízsének.

Ön is látott bármi különlegeset, érdekeset, izgalmasat, egyedit Vásárhelyen vagy környékén, valami gyönyörűségeset, netán vagy bármi olyat, ami felbosszantotta? Bármilyen közérdeklődésre számot tartó témában üzenne nekünk, elmondaná a véleményét? Írja meg nekünk Facebook-oldalunkon vagy a szerkesztoseg@promenad24.hu e-mail címre! 2024-ben is számítunk jelzéseikre, észrevételeire, véleményükre!

Fotó: Facebook