fbpx
quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 05. 29. szerda
  -  Magdolna
Vásárhely

Grezsa István: az utak és járdák rendbetétele a legfontosabb feladat! (videó)

2024. május 08.

Járható Vásárhely Programot indít polgármesterré választása esetén Grezsa István. Évente 20 kilométer utat és járdát hozna rendbe a településen.

A hódmezővásárhelyi úthálózat fejlesztését és a járdák korszerűsítését tartja a legfontosabb teendőnek Grezsa István. A Fidesz-KDNP vásárhelyi polgármesterjelöltje megválasztása esetén Járható Vásárhely Programot indít el – jelentette be a Rádió 7 Közös Nevezőjében.

„Hetek óta rengeteg találkozáson veszek részt a lakosokkal, és a városlakók zöme a legégetőbb kérdésként a vásárhelyi utak és járdák állapotát, azoknak a rendbehozatalát fogalmazta meg. Amennyiben bizalmat kapok a helyiektől, minden esztendőben 20 kilométer utat és járdát újítunk meg, hozunk helyre. Ez komoly és egyben reális vállalás is, tekintettel arra, hogy a város belterületén közel 300 kilométer útszakasz található” – részletezte Grezsa István. Hozzátette, prioritásként kezeli majd a 400 kilométernyi, elhanyagolt járda rendbetételét is, hiszen a rossz vásárhelyi járdák egyre nagyobb kihívást okoznak a babakocsit toló édesanyáknak, illetve a mozgássérülteknek és a nehezen mozgó időseknek egyaránt.

Emlékeztetett, 2018 előtt a jobboldali városvezetés évről évre gondosan megtervezett, folyamatos útrekonstrukciós programot hajtott végre, gyakorlatilag teljes mértékben felszámolták a földes utcákat Vásárhelyen. Ezt a tudatos fejlesztést az elmúlt hat évben a jelenlegi polgármester megszüntette, a város nem foglalkozott az utak és a járdák karbantartásával sem, sokszor még a közvetlen balesetveszély elhárítása is hónapokba telt.

Grezsa István megemlítette, a Rárósi út esete jól példázza, hogyan nem szabad belekapni egy kérdésbe. Semmiképpen sem jó irány, hogy 200-300 méternyi szakaszt leaszfaltoznak egy kampányvideó kedvéért, közben a többi mintegy 14 kilométert ott hagyják járhatatlan állapotban – hívta fel a figyelmet. „Amihez hozzálátunk, amit megcsinálunk, azt jó minőségben, alaposan és teljes egészében rendbe kell hozni” – fogalmazott, hozzáfűzve: a Modern Városok Program keretében lett is volna erre lehetőség a 117 kilométeres külterületi kerékpárút-felújítás részeként, ám Márki-Zay Péternek sikerült ezt elteszetoszáskodnia, miután inkább a pártja építésére koncentrált, mintsem erre a nagyívű beruházásra.