fbpx
quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 04. 15. hétfő
  -  Anasztázia, Tas
Vásárhely

Elúszott a Rárósi út teljes felújítása

2024. március 01.

Addig ment a takuvakuzás, az időhúzás, míg a Modern Városok Programba betervezett 11 milliárdos fejlesztést sikerült elbaltázni. Benkő Zsolt szerint a vásárhelyi polgármesternek az elmúlt hat évben minden fontosabb volt, mint a külterületi utak rendbetétele.

Évek óta dolgozik és küzd azért Benkő Zsolt, hogy a vásárhelyi városvezetés nagyobb figyelmet fordítson a Rárósi út felújítására. A külterületekért felelős fideszes képviselő a Rádió 7 Közös Nevezőjében elmondta: többévnyi kérés után idén végre szerepel az önkormányzat költségvetésében az út legrosszabb szakaszainak javítgatása. A 14 kilométer hosszú útból azonban csak mintegy 500 méteren tervez munkálatokat a város. Benkő Zsolt emlékeztetett: a Modern Városok Program által a teljes Rárósi út megújulhatott volna, s megvalósulhatott volna az összeköttetés Nagymágoccsal, Tompaháttal, Székkutas külterületi részével.

Mint mondta, annak idején 11 milliárdos programot dolgoztak ki 117 kilométernyi út- és kerékpárút fejlesztésére, ami a külterületi utak felújítását is tartalmazta. Márki-Zay Péter azonban nem tudott élni ezzel a lehetőséggel, elúszott a program, odalett a Rárósi út teljes rendbetétele is. Az út mára katasztrofális állapotba került, személyautóval gyakorlatilag járhatatlan.

„Az elmúlt hat évben minden fontosabb volt mint az, hogy a Modern Városok Programot sikeresen le tudja vezényelni Hódmezővásárhely, és meg tudja azokat a fejlesztéseket valósítani, amelyeknek nemcsak az ígérete volt egy szerződés tekintetében, hanem sok-sok tízmilliárd forint itt volt az ablakban. Márki-Zay Péternek kutya kötelessége lett volna együttműködnie, és ezeket a beruházásokat, többek között a Rárósi utat is megcsinálnia, mégsem tette. Sajnos addig ment a takuvakuzás, az időhúzás, míg elúszott a Modern Városok Program, Hódmezővásárhely elbukta a milliárdokat, aminek a Rárósi út is az áldozata lett” – vázolta Benkő Zsolt.

A képviselő hozzátette, mindez azért sajnálatos, mert nagyon sokan élnek és gazdálkodnak a külterületeken, őket sújtja a jelenlegi polgármester hozzáállása. Abban bízik, hogy a következő városvezetés nagyobb figyelmet fordít majd rájuk is, hiszen ők is ugyanolyan vásárhelyiek, mint akik a belvárosban laknak.

Kapcsolódó

A First Lady kiadta az ukázt: nem fontos a Rárósi út felújítása

Márki-Zayné Vincze Felícia szerint a városnak nem feladata, hogy személyautókkal is járhatóvá tegye a Rárósi utat. A polgármestert és főnökét a jelek szerint egyáltalán nem érdeklik a külterületen élők, másodrangú vásárhelyiként kezelik őket.