fbpx
quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 03. 04. hétfő
  -  Kázmér
Vásárhely

Vásárhelyi minőség: már az átadó előtt feltört az újonnan épített út aszfaltrétege

2024. február 10.

Csak a szokásos, Márki-Zay-féle vásárhelyi minőség jellemzi a megépült Tóth malom utcai hátsó összekötőútját. Még az átadás előtt összetört az aszfalt. A brutális szintkülönbségről már ne is beszéljünk… Gratulálunk, ezt is mögcsinálták!

Gyakorlatilag még forgalom sincs az újonnan megépített úton, már töredezik. Pedig már a sört is behűtötték az átadó ünnepségre, csak a jelek szerint az átadni való lett silány munka. Röpke 100 millióból megépített 388 méteres szakasz ráadásul olyan lett, mint az ökörvizelés, minden, csak nem egyenes.

Az egy dolog, hogy a Tóth malom utca keskeny és tele van kátyúval, hogy a brutális szintkülönbségről már ne is beszéljünk, de már az új aszfalt is alkalmazkodik a régihez. Mi lesz akkor, ha már az autók is járnak rajta? Tényleg ez a minőség lenne az etalon? Erre oly’ büszke városunk vezetése?

Kapcsolódó

Újabb vásárhelyi abszurd: brutális szintkülönbség, kátyúrengeteg, 30-as tábla

Biztos, hogy nagyobb forgalmat kell terelni a Tóth malom utcára? A városvezetés készre jelentette a szakaszt, de a jó nem ilyen. Mutatjuk, miért!

Kapcsolódó

Nincs ez végiggondolva: mi történik, ha valóban megindul a forgalom a Tóth malom utcán?

Hogyan birkózik meg a keskeny út a megnövekedett forgalommal, hogyan fér el egymás mellett két nagyobb jármű, merre menjenek, akik eddig Újvárosról jártak a Tescoba rokkantkocsival? – ilyen és ehhez hasonló kérdéseket tett fel olvasónk.