quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 10. 05. szombat
  -  Aurél
Sport

Erre még a kanapérajongók is felpattannak: felejthetetlen élményteremtésre készül a PICK és az OTP Bank – PICK Szeged kézilabdacsapata

2023. október 25.

Az OTP Bank – Pick Szeged Kézilabdacsapat, valamint a 30 éve névadó szponzor PICK márka közös nagy dobásra készül! Mostantól színes kiegészítő programokkal és szolgáltatásokkal emeli új szintre a helyszíni szurkolói élményt és fűzi még szorosabbra márkaszponzori együttműködését. A nagy múltú márka elkötelezett, hogy a csapattal karöltve tovább építse a szegedi, regionális közösséget, és generációkat összekötve teremtsen közös élményeket, ízemlékeket a pálya mellett és azon túl is.

A PICK márka és a kézilabda összekapcsolódása nem új keletű, hiszen két szegedi büszkeségünk, a több mint 150 éves húsipari márka és a nemzetközi elitbe is tartozó, 62 éves OTP Bank – Pick Szeged Kézilabdacsapatának együttműködése immár 30 éve töretlen. A sikeres márkaszponzori együttműködés a szegedi kötődésen túl a közös értékeken alapul: az OTP Bank – PICK Szeged Kézilabdacsapata ugyanazokat az értékeket képviseli a sportban, mint a PICK márka a gasztronómiában.

A PICK által képviselt hagyomány és örökség mélyen gyökerezik a kultúránkban, kollektív élményeink része, amelyek generációk óta velünk vannak a legemlékezetesebb pillanatainkban. Ez alól nem kivételek az olyan nagy sportpillanatok sem, mint a szegedi kézilabdacsapattal átélt közös sikerek. Mindezt az élményt széles tömegek számára elérhetővé tenni pedig kifejezi a PICK márka kultúrában betöltött vitathatatlan szerepét.

Kutatások szerint a fogyasztók 77%-a társít pozitív emlékeket a PICK-hez. A mindennapokban megtapasztalt pozitív ízélmények mellett pedig mostantól a márka még nagyobb hangsúlyt helyezett arra is, hogy a szegedi kézilabdamérkőzésekre kilátogató szurkolók a meccsélményen túl minden alkalommal további élményekkel, kivételes emlékekkel gazdagodjanak.

A cél, hogy a kézilabda sportot minél több emberrel megszerettessék, a meccsekre kilátogató közönségből pedig idővel igazi összetartó, lojális közösséget kovácsoljanak, akik büszkék arra, hogy ennek a közösségnek a tagjai lehetnek.

A PICK Aréna és környéke ezentúl már a találkozók kezdete előtt megtelik élettel. Az Aréna előtti szurkolói zónában parkoló Food Truck-on finom PICK-szendvicsekkel, hot doggal és Mizo-kávékkal várják a szurkolókat. A meccsre való ráhangolódásról és a jó hangulatról DJ is gondoskodik, mindezt pedig a szünetben izgalmas vetélkedőkkel, félidei játékokkal, valamint értékes termék- és pénznyereményekkel teszik még vonzóbbá.

Már az OTP Bank – PICKSzeged következő mérkőzésétől kezdve – melyet október 26-án a Bajnokok Ligájában vív a HC Zagreb csapata ellen – egészen a 2023/24-es szezon végéig lehetőségük lesz átélni a szurkolóknak ezt a páratlan élményt és összetartozást.

A meccsek közötti időszakban a két márka közösségi felületein és helyi rádióban meghirdetett nyereményjátékokban belépőket, valamint novembertől kezdődően rendszeres időszakokban megszervezett, exkluzív arénalátogatástnyerhetnek a résztvevők. Az ottlét során a játékosokkal is találkozva ismerhetik meg a kézilabdásoknak otthont adó Arénát, szurkolók által egyébként nem látogatható területeit, mindennapi életét. A játékokban résztvevők számára a szegedi PICK gyár is megnyitja kapuit, amire a Covid-járvány óta nem volt precedens. Itt lehetőség nyílik találkozni a PICK szalámimesterével és betekinteni az ikonikus PICK Téliszalámi-gyártás kulisszatitkaiba.

„Olyan élményt szeretnénk nyújtani a kézilabdameccsekre kilátogató szurkolóknak, amiért érdemes kimozdulni otthonról. Nem titkolt célunk, hogy ebbe a helyszíni szurkolói élménybe ne csak a meglevő, lojális szurkolókat, hanem újakat is bevonjunk. Hosszú távon szeretnénk elérni, hogy a kényelmet előnyben részesítő kanapérajongók is kimozduljanak otthonról, sőt sokkal több fiatalt és családot szeretnénk látni közösen szurkolni a lelátókon. Legyen a sport és a szurkolás generációkon átívelő igazi közösségi élmény, amit a PICK termékei még felejthetetlenebbé tesznek” – mondta el Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazatok stratégiai és marketingigazgatója a PICK képviseletében.

„A szurkolók jelenléte a meccseken pozitív hatással van a csapatok teljesítményére, a tömeg bíztatása növeli a játékosok teljesítményét, önbizalmát, és ezáltal – egyes kutatások szerint – akár 70 százalékban tud a helyi csapat nyerni hazai pályán. Bízunk benne, hogy a változatos helyszíni programok és a remek hangulat, az összetartozás élménye szurkolóinknak is elnyeri a tetszését, és ezentúl még többen szurkolnak nekünk csodás otthonunkban” – tette hozzá Süli Róbert, a csapat sajtófőnöke.

A PICK büszke arra, hogy immáron 1993 óta névadó szponzora a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szegedi csapatnak, akik – ötszörös magyar bajnok, hétszeres Magyar Kupa és EHF-kupa-győztes – méltán teszik büszkévé szurkolóikat és támogatóikat egyaránt.

Hajrá, Kékek, hajrá, OTP Bank – Pick Szeged!