quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 12. 02. hétfő
  -  Melinda, Vivien
Vásárhely24.com archívum

Március 22-ig szünetel a NÚSZ Zrt. ügyfélszolgálatain a személyes ügyintézés

2021. március 06.

A pandémia miatti rendkívüli helyzetre tekintettel az említett időszakban a NÚSZ Zrt. minden ügyfélszolgálati szolgáltatása intézhető lesz elektronikus levelezés útján, úgy, mint a rendszám-, felségjelzés- vagy díjkategória elírás korrigálása, az úthasználati jogosultság átírása másik járműre, pótdíjmaximalizálás és pótdíjamnesztia kérése, vagy a pótdíjfizetési kötelezettség éves jogosultság vásárlásával történő kiváltása. Március 8-tól az ügyintézés menetéről minden ügytípusra vonatkozóan olvasható tájékoztató a társaság weboldalán, a nemzetiutdij.hu oldalon, ahol a bizonyos esetekben az ügyintézéshez szükséges meghatalmazások is elérhetőek lesznek.

Az e-matricás rendszert érintő esetekben az ugyfel@nemzetiutdij.hu, míg a HU-GO elektronikus útdíjat érintő ügyekben az ugyfel@hu-go.hu címre várják az ügyfelek megkereséseit. A leveleket beérkezési sorrendben dolgozzák fel, és a lehető legrövidebb időn – de legfeljebb 30 napon – belül válaszolnak az ügyfelek megkereséseire.

A társaság telefonos ügyfélszolgálata belföldről és külföldről a +36 (36) 587-500 telefonszámon érhető el. Az ügyintézők magyar nyelven a hét minden napján 0-24 órában, míg angol nyelven szintén minden nap, német nyelven pedig hétköznap 8-16 óráig fogadják a hívásokat.

A NÚSZ Zrt. felhívja a figyelmet arra, hogy a személyes ügyfélszolgáltatás átmeneti felfüggesztése nem mentesíti az ügyfeleket az ügyintézés felelőssége, illetve az úthasználati jogosultság megvásárlásának kötelezettsége alól. Továbbá fontos tudni azt is, hogy a pótdíjas esetekben a részünkre elektronikus úton küldött megkeresés nem bír halasztó hatállyal a pótdíjfizetési felszólító levelünkben foglalt fizetési határidőre vonatkozóan.

A NÚSZ Zrt. e-matrica vásárlásához a mobiltelefonra optimalizált ematrica.nemzetiutdij.hu, a HU-GO e-útdíj rendezéséhez pedig a hu-go.hu internetes oldalát ajánlja.

(Forrás: Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt., Borítókép: illusztráció)