quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2025. 01. 19. vasárnap
  -  Sára, Márió
Vásárhely24.com archívum

Bekötötték a szegedi hálózatba a tram-train vágányát – csak a záró munkálatok vannak hátra

2019. április 08.

Az új villamosvonal kialakítása miatt, Hódmezővásárhelyen a változás sokkal több építkezéssel jár. Szegeden a meglévő 1-es villamos vonalán jut majd el a jármű a Rókusi pályaudvarig, ahol automatikusan behúzza az áramszedőt, és beindítja a tetőn található dízelmotort. – írja a Délmagyar.

Hozzáteszik, a szegedi munkálatok látványosabb része a Rókusi pályaudvarnál zajlott.

A NIF Zrt. arról tájékoztatta a lapot, hogy a tram-train vágányt bekötötték a Szegedi Közlekedési Társaság vágányhálózatába „a Szeged – Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer tárgyú projekt keretében.”

Már csak a befejező munkálatok – például a záróhegesztés – van hátra. Ezeket 2019 második negyedévében végezhetik el.

(Információk és borítókép forrása: delmagyar.hu)