quotescamera408D8217-1508-42F1-8C7C-9B81D4D48B57BF2C6754-57F9-416E-81DD-671EE8AD8D71DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D2DD13BF45-FD0E-4F5E-BCB8-EE0968EEB4D292333EC4-7DF2-4B9F-A7BF-114B75EE0347chevron_thin_rightchevron-downchevron-firstchevron-lastchevron-leftchevron-nextchevron-prevchevron-right582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FD582A3CB2-04DA-4E39-837D-58C0907011FDchevron-upA659D4DE-32ED-45A3-A6C5-A48FFE2B488D75140C12-4E5F-4759-9FD3-4300BCD98B0CB69DB86E-0DDE-4383-BD92-653067C2563303A7445C-E555-4556-9278-5815BF71C9AF16DD793C-5D61-45BF-AFAF-6DE315DB19D01A6A983E-3DA3-4A07-ACA8-60B780BA8F5Bsearch-bigD9E58768-0281-47D1-8191-45C7CE673AF893DB4080-7C8D-467D-8E27-6ECB71C8D144C6DE3A5E-B153-4D9B-9D7B-F226C80BCB9A1D118CCB-65D4-4236-8317-A87D534DDCA8001646AA-7655-4585-ADCC-738ED6F09280
2024. 10. 06. vasárnap
  -  Brúnó, Renáta
Promenad.hu archívum

Közlekedési információk Kistelekről

2010. január 04.

Felélénkült a forgalom az év első munkanapján, várost árszelő régi 5-ös főúton, de az önkormányzati utakon is jégbordás útburkolatokon autózhatnak.

A járdákon, kerékpárutakon sem jobb a helyzet, csak néhol vannak szórva, általában rendkívül csúsznak.

Az árpád utca elején ma sem dolgoznak, de a régi parkoló, a járda és az útpadka is el van kerítve, a munkaterület mellett 30km/h-s korlátozás van érvényben. A Bercsényi utcához gépjárművel még kerülni kell, de kerékpárral és gyalog megközelíthető.

A Térségi Egészségügyi központtól befelé nagyon nyomvályús az út, néhol ki is van kátyúsodva. A Széchenyi utca elején mindkét forgalmi irányban egymást érik a kátyúk. A Bocskai, Tömörkény, és Vasút utcákon is kátyúkkal tarkított, leromlott útburkolat miatt kell óvatosan közlekedni.

A Petőfi utca páros oldalán a járda nagyon botlásveszélyes, de a Kossuth utcán is több helyütt igen leromlott az állapota. A templommal szemben teljes szélességében használható a kerékpárút és a járda, a Keresztes Nagy Antal utcán viszont nagyon botlásveszélyes a járda egy gépkocsibejárónál.

Térség:

A Sándorfalvai úton az M43 épülő csomópontjánál helyenként rossz minőségű és kanyargós kerülő úton lehet közlekedni. Jó hír, hogy a félpályás lezárás és a jelzőlámpás irányítás megszűnt, de az építkezéseknél 30km/h-s sebességkorlátozás van érvényben.

Az 5-ös számú főúton az M43-as csomópontot építésénél forgalomelterelés nincs, de útszűkületre és sebességkorlátozásra számítani kell.